lørdag 6. februar 2010

I går og i dag

I går etter skolen dro jeg til Synne.
Vi ¨å på tv og dro på butikken.
Når vi hadde kommet hjem fra butikken så vi på tv.
Så kom mamma for og se om de skoene hun hadde kjøpt til meg var passelige.
De var ikke det, så vi dro til byen for og bytte de.
Så dro jeg til Synne igjen.
Vi tegnet.
Så kom pappa og hentet meg.
Han kjørte meg til Thea-Victotia.
Når jeg kom dit sminket og skiftet vi oss.
Så dro vi på discoteket.
Der spiste vi godter, danset, sto i disken osv..
Klokka halv ti, når discoteket var ferdig dro vi hjem til Thea-Victoria.
Jeg skulle overnatte der.
Når vi kom hjem til henne satt vi på dataen og spiste popcorn.
Så spiste vi pizza og så på film.
I dag når jeg kom hjem så jeg på Emil sammen med Pia-Therese.
Så kom Synne.
Og her sitter vi og skriver...

Blogges <3

1 kommentar:

Kate-Marita Pettersen sa...

Heia snuppa mi:)
Ha en fin kveld,
klæm fra mamma:)