torsdag 27. mai 2010

Hallo !!

Ja, hallo.
Sorry at jeg ikke har blogget så mye, men jeg har bare ikke hatt tid, men det er vel ikke så farlig, har vel ikke så mange lesere likevel...
Men, Stian og Jørgen har vært på besøk ! Vi spiste pizza og drakk saft og hoppa på trampolina : D

I DAG:
I dag da jeg kom hjem gjorde jeg ca 8 sider med matte ! Det var ikke lekse en gang, men vi må bli ferdig med over 20 sider før sommerferien.
Så dro jeg og Mia på Valle for og ri.
Jeg ridde på Sabina, og Mia på Nanzi. Vi kunne ikke ri i skogen pga. det var så gjørmete der... Men vi ridde litt rundt på banen og i bakker..
Når vi var ferdige koste vi litt med Sabina, Max og Gulliver. Max er STOOR !!:D
Moira, en shetlandsponny har fått et føll som heter Vicky, hun er sååå søt!! <3
(Vet ikke helt hvordan de skriver navnene deres)
MEN, når jeg kjørte fra Valle klødde det SYKT i øynene mine, og når jeg kom hjem, hadde det ene øyet mitt hovnet MYE ! Og det andre litt.
Og jeg er kansje ALLERGISK MOT HESTER!!: (
Nå er øyet mitt litt mer normalt - heldigvis !
I morgen kommer mamma og Finn-Arne hjem !<3
Det har vært kjempekoselig og vært så lenge hos pappa, Cille og Pia-Therese !: D

Blogges <3

Ingen kommentarer: