mandag 5. juli 2010

Lycksele og Eclipse

Hei !:-)
På torsdag dro jeg til Lycksele sammen med Kathrine og hennes familie.
Jeg og Kathrine lå i køyesenger over et bord og en dobbelseng(vi lå i hver sin).
Bordet kunne man lage til en seng, og der lå Malene, og foreldrene lå i sengen under Kathrine.
Den første dagen da jeg sto opp, tryna jeg selfølgelig ned senga, så det var flaks at det var to senger under meg !!
Det var GLOVARMT der, og vi skulle jo spiller fotballkamper der ! Vi hadde med oss en balje med vann og to svamper, som vi kunne vri over oss.
Vi tapte fire kamper og vant to...
Den ene treneren vår sa at hvis vi vant eller fikk tre mål i en kamp, fikk vi helle baljen med vann over han, og vi vant jo, så da helte vi det over han: D
Vi har gjort veldig myeee i Lycksele blant annet badet på stranda, i basseng, leid en trampbil, vært i en sånn disse på en måte...
I dag har jeg vært på kino med Maia Emilie, vi så Eclipse !
Den var sykt bra ! Jeg anbefaler den, men den var litt ekkel..

Blogges <3

Ingen kommentarer: