fredag 18. juni 2010

Forskjellig ..

Hei !
Sorry for lite blogging, har bare gjort så MYE annet ...
Forige helg lå jeg og Synne ute i telt i hagen hennes. Først fikk vi ikke lov, men vi bare maste MYE!
Vi hadde tre soveposer, to dyner, og MAANGE puter.
Også har vi vært på luftsportens dag, der kjørte vi beltevogn og brannbil..
Brannbilen var ikke gøy, men beltevogna kjørte vi på i terrenget, og det var gøy, vi kjørte på masse homper.
Så har jeg vært i leiligheten til Stian og Jeanette, lå på sofaen der i natt.
I dag hadde vi svømming på skolen, og etter svømminga syklet vi(jeg og Mia) til skolen, bare for å sette sekken min hjemme, hente penger, og sette sekken til Mia hjemme hos henne.
Etter det syklket vi tilbake til City Nord, som er rett over gaten til badeland der vi hadde svømming! Vi bestilte mat på Wimpy, spiste is, og gikk i butikker.
Av og til har vi ganske sær humor, for vi forestilte oss hvordan hunden hennes hadde sett ut stående på to bein med hendene i kors, og et hevet øyenbryn... DA lo vi mye !
I morgen skal jeg sove hos henne, det blir gøy, det !!
Kommer sikkert til og legge inn bilder i morgen !

Blogges <3

Ingen kommentarer: